اسلایدر

اسکار: سعی می کنم نیمار را به چلسی ببرم
هواداران چلسی

این دو بازیکن در حال حاضر در رقابت های المپیک لندن حضور دارند و با تیم المپیک برزیل به نیمه نهایی این رقابت های راه پیدا کرده اند.

اسکار، هافبک جدید چلسی، اظهار امیدواری کرد که نیمار، هم تیمی اش در تیم المپیک برزیل، نیز به آبی های لندن بپیوندد.

این دو بازیکن در حال حاضر در رقابت های المپیک لندن حضور دارند و با تیم المپیک برزیل به نیمه نهایی این رقابت های راه پیدا کرده اند.

اسکار در گفتگو با پیپل گفت:" تا زمانی که در لندن هستیم، من در مورد جاه طلبی های چلسی به نیمار خواهم گفت. وقتی زمان پیوستن او به یک باشگاه اروپایی فرا برسد، امیدوارم بتوانم او را به حضور در چلسی متقاعد کنم."

این ستاره جوان که با انتقالی 32 میلیون یورویی به چلسی پیوست، اعلام کرد که با شنیدن برنامه های چلسی، تردیدی در پیوستن به این باشگاه به خود راه نداد.

" وقتی مدیر برنامه های به من گفت که چلسی به دنبال به خدمت گرفتن من است، نیازی نداشتم که چندان در این مورد فکر کنم.

آنها قهرمان اروپا هستند اما همچنان به دنبال این هستند که تیم بهتری بسازند.خرید بازیکنانی مانند من و ادن آزارد، در عین حال که قهرمان چمپیونزلیگ هستند، نشان می دهد که مالک باشگاه و سرمربی جاه طلبی زیادی دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:اسکار: سعی می کنم نیمار را به چلسی ببرم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری